Kontaktirajte nas

Kontakt
tel: 020/813-471

Marketing:
091/605-3980

e-mail: radio-m@du.t-com.hr

Fotografija Radio M - Vela Luka 90.1 MHz.

“S Croatia Hot Spots magazinom krenuli smo prije 10 godina. Za nama je 20 izdanja, te preko 5000 objavljenih tema i članaka koji promoviraju hrvatske destinacije i projekte u turizmu”, s ponosom istiće naša današnja gošća, koja se osvrnula na ovogodišnju turističku sezonu.


„Pandemija novog koronavirusa je, nema sumnje, izmijenila svijet do temelja, a turizam je, kao jedna od virusu najpodložnijih gospodarskih grana, pretrpio ogroman udarac u svim segmentima. No, čelni ljudi domaćeg turizma i znalci koji ovu struku poznaju do u dušu, složili su se u jednom - treba se, žargonski rečeno, dočekati na noge i prilagoditi novom normalnom. O zahtjevima novog turista koji traži dvije osnovne stvari - prije svega visoke sigurnosne i higijenske standarde, ali i brzu i pouzdanu informaciju“, navodi Maja Zlokić, stručnjakinja za marketing, urednica Croatia Hot Spots magazina i hotspots.net.hr portala.
Govorila je o svojim počecima rada u svijetu turizma: „Među prvima smo krenuli s pisanjem turističkih blogova i promotivnih tekstova o hrvatskim destinacijama, koji tematski oživljavaju bogatu turističku baštinu. U veoma kratkom vremenskom roku digitalna inačica Croatia Hot Spotsa prometnula se u lidera među portalima te tematike, što je prepoznalo više od 70 lokalnih i 10 županijskih turističkih zajednica, mahom najpopularnijih hrvatskih odredišta, koje su se uključile u projekt. Uz vlastiti medij profilirali smo se za zakup medija i planiranje na stranom tržištu. Krenuli smo s nizom novih projekata i suradnjom s najboljim hrvatskim komunikacijskim i marketinškim stručnjacima“.
Čak 75% naših čitatelja je iz Hrvatske i zemalja regije, a možemo se podičiti i s 25% stranih čitatelja koji prate englesku verziju. Najviše ih zanimaju afirmativni članci koji u sebi nose proživljena iskustva i kreativne turističke proizvode. Čitatelji traže priču kroz koju će doživjeti destinaciju i poželjeti da brzo u nju otputuju.
Covid-19 kriza negativno se odrazila na sve branše, kako onu turističku tako i na reklamiranje, oni pak najbolji su Covid i post-covid razdoblju prepoznali priliku za sebe. Vrijeme je da budemo kreativni i hrabri. Za poslovanje tvrtke je izrazito važno da komunicira i održi kontakt sa svojim klijentima te prati trendove komuniciranja unutar branše. Svaki takav oblik komuniciranja može donijeti svježe ideje i pozitivna iskustva o tome kako planirati poslovanje u sljedećem periodu.
Globalna pandemija koronavirusa je odista snažno utjecala na međunarodna turistička kretanja. Hrvatska ima sunce i obalu te povijesnu baštinu, veoma bogatu gastronomiju i ruralne destinacije. Od iznimne je važnosti stvoriti živi dijalog između naših obalnih i ruralnih odredišta, te dočarati sve što naše ruralne i urbane destinacije nude. Ponuda cjelogodišnjeg turizma zasigurno može biti dio odgovora na Covid izazove. Na temu turizma u korona vremenu i uloge kreativnosti u stvaranju novih promocijskih aktivnosti, u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i profesorom Domagojem Bebićem, nositeljem smjera Novi mediji i predstojnikom Odsjeka za strateško komuniciranje na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, jednom godišnje organiziramo konferenciju Turizam i nove tehnologije, na kojoj se turistički subjekti mogu adekvatno informirati o svim učinkovitim marketinškim alatima u ovom neizvjesnom vremenu.
Komuniciranje destinacija uvijek je svojevrstan izazov zbog mnogo toga već viđenog, no voljela bih istaknuti tri promo kampanje. Ona koja mi se najviše svidjela bila je kampanja Turističke zajednice Bola u suradnji s komunikacijskom savjetnicom Hanom Klain - Naše bolske priče. Ovo je bio prvi put da je neka destinacija odlučila uključiti mještane u promociju svog mjesta. Nekako oni se uvijek zaboravljaju, a oni su duša nekog mjesta i zapravo osobe koje intenzivno komuniciraju s gostima. Također smo bili uključeni u promociju kampanje i povratne informacije na kampanju su bile jako dobre.
Druga kampanja u koju smo također bili uključeni bila je ona TZ Splitsko-dalmatinske županije - A dream waiting for you - sa sjajnim porukama i odličnim kadrovima.
Kao još jedan pozitivan primjer istaknula bih promotivnu kampanju TZ Jelsa, koja se u vrijeme pandemije oslonila na svoj oprobani model iz 70-ih godina - sjajan pansionski smještaj i personaliziran, individualan pristup gostu, koji su i u korona vremenu donijeli popunjenost smještajnih kapaciteta od čak 70%! Turistička današnjica s Covidom zahtijeva drugačiji odnos prema zdravlju i higijensku sigurnost. Traži turizam na distanci, individualni odmor i visoku kvalitetu usluge koja može osigurati zadovoljavajuće higijenske standarde - sve ono za što hrvatski turizam ima i prostora i potencijala, u širokim razvedenim plažama, motivima dolaska koji ne ovise o ljetu, te u malim, autentičnim, još neotkrivenim destinacijama. Stoga je važno pažljivo kreirati kampanje koje odgovaraju na potrebe današnjeg turista. Promjene u potražnji, navikama i očekivanjima gostiju koje su se dogodile, djelomično će ili u potpunosti ostati. Gost traži brzu i točnu informaciju.
Naslućujemo da pored prezentacije objekta, higijenske sigurnosti, pozicije objekta, slikovita okruženja, blizine vrhunskih plaža, odgovor ima veze i s personaliziranim, prijateljskim pristupom gostu punim povjerenja. Dobar odnos cijene i kvalitete smještaja, prijateljsko-obiteljska atmosfera i ljubazan domaćin, model je koji se njeguje jako puno godina te je sada još više na cijeni. Sve je to važno i dobro iskomunicirati. Zato našim čitateljima redovito pružamo savjete kako komunicirati s gostima u korona vremenu.